Maak je bedrijf nog groter en bekender

 

Internet is erg populair en het wordt steeds meer gebruikt. Ook in de bedrijven wereld zie je het steeds meer voorbij komen. Bedrijven die e-mailen met hun klanten of via Facebook kunnen communiceren met consumenten. Dit geeft een extra persoonlijk gevoel aan de consumenten en daar houden ze wel van. Maar natuurlijk is de telefoon ook nog niet weg te denken uit ons beeld. Prive wordt er steeds minder gebeld, omdat we meer gebruik maken van Whatsapp en Facebook, dit zijn natuurlijk handige hulpjes voor korte berichten.

Maar in de bedrijven wereld wordt de telefoon nog regelmatig gebruikt. Voor ondernemers misschien wel te vaak. Een e-mail is handig omdat je hem kan beantwoorden wanneer jij wil, dit kan je natuurlijk niet met een telefoon doen. Als er iemand belt dan moet hij direct worden opgenomen, want waarschijnlijk belt degene aan de andere kant van de lijn niet weer terug. Vaak zijn het bestaande klanten of potentiële klanten, je wil natuurlijk wel dat het bedrijf blijft groeien.

Met dit probleem kan ik je helpen, dit gebeurd met een simpele oplossing. Je hebt namelijk een inbound callcenter die dit allemaal voor je regelt. Ze nemen de telefoon de hele dag voor je op en helpen de klanten op een goede en professionele manier. Dit bedrijf heet antwoordservice-telefoonservice.nl, een extern bedrijf die je uit de brand helpt. Elke dag krijg je netjes een verslag met wie er heeft gebeld en wat er allemaal besproken is, je mist dus helemaal niks terwijl je wel gewoon je ding kan doen.

Door meer tijd aan het bedrijf te besteden gaat het bedrijf meer groeien. Hierdoor wordt de omzet ook een stuk hoger en wordt je steeds bekender. Het klanten bestand wordt dan ook een stuk groter, en dit allemaal met een kleine verandering.

Dit bericht is geplaatst in Carriere en Werk. Bookmark de permalink.

Reacties zijn gesloten.