Linkbuilding specialist is cruciaal, al zijn veel Nederlandse bedrijven zich nog niet van het feit bewust. Een mooie website hebben is natuurlijk leuk, maar het doel van de website is om er iets mee te verdienen. Een linkbuilding specialist kan zorgen voor de juiste positionering in de zoekmachine Google. Slecht 97% van de internet gebruikers maakt gebruik van Google, het is dus belangrijk om de campagne op deze zoekmachine af te stellen. Duizenden potentiële consumenten zoeken een product of dienst met het internet, omdat het een gemakkelijk, snel en het een betrouwbaar middel is. Binnen enkele klikken weet u alles over het product en kunt u ook meteen zien wat hij bij één andere aanbieder kost. Een linkbuilding specialist zorgt ervoor dat u gemakkelijk op potentiële zoekwoorden gevonden wordt en zorgt ervoor dat er in dit langdurige traject toch goede/ winstgevende resultaten worden geboekt. In dit artikel staan een aantal nuttige tips om zelf bijdragen aan de eerste stappen voor een goede website positionering. Mocht u er toch niet helemaal uitkomen, of wilt u toch één linkbuilding specialist inschakelen? Raadpleeg dan de linkjes in dit artikel.
Nuttige tips, voor een goede positie:
- Kies je domeinnaam zorgvuldig, zorg ervoor dat een belangrijk zoekwoord is vermeld in de domeinnaam of kies de naam van jouw bedrijf.
- Ga altijd voor een .nl extensie, deze ranken beter in de Nederlandse variant van Google dan .eu of .org extensies.
- Leeftijd is belangrijk, vaak beschouwt een zoekmachine een oudere website als betrouwbaarder.
- Inkomende links, deze wil je het liefst hebben van autoritaire websites.
- Kwaliteit inkomende links, koop geen links en wissel af in de linkteksten, vermijd ook links van kwalitatief slechte websites en blogs.
- Probeer het aantal uitgaande links te beperken, maar belangrijker is, zorg ervoor dat je alleen linkt naar kwalitatieve websites.
- Content is cruciaal, schrijf wekelijks nieuwe artikelen voor jouw website, waardoor deze up to date blijft.
- Als je content schrijft, zorg er dan voor dat hier zoekwoorden in zijn vermeld waarop je gevonden wilt worden.
- Het is ook niet onbelangrijk de juiste tags te gebruiken, voorbeelden van tags zijn H1, H2 of bold, cursief en onderstreept.
- Een blog op een website is altijd aan te raden, daardoor wordt je website niet alleen voorzien van nieuwe content, maar zijn ook sociale media te integreren.
- Gebruik geen plugins of soortgelijke tools die onbruikbare inkomende links genereren.
Bent u opzoek naar een bedrijf dat met u mee denkt en u help met groeien? Dan bent u bij dit bedrijf aan het juiste adres! Kom vrijblijvend in contact voor een advies gesprek en een offerte die geheel is afgestemd op uw doelen Google naar: linkbuilding uitbesteden.